Anpassad sökning

När tror du en politiker senast fattade vad han/hon hade fattat för beslut?

onsdag 13 maj 2009

Fascistoida franska fjantar!

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_2885995.svd

http://www.dn.se/fordjupning/europa2009/franska-senaten-godkande-antipiratlag-1.864998

EU-ländernas urartande accelererar - den megalomaniskt omättliga makt- och penninghungern, det jäviga juridiska övervåldet, den paniska paranoian, den dumdunkla demokratidemonteringen, den flagrant folkfientliga fräckheten, den karriärkopulerande korruptionen och den nästintill imposant imbecilla inhibitoriska idiotin - det bara ökar! Hmmm... Och fort går det.

Ja, och då talar jag om politikerna - de folkvalda som några få naiva tror ska tillvara folkets intressen.

De franska fascistfjantarna är inte ensamma. Det är precis lika illa i Sverige.

Jag tycker mig skönja en enorm skräck hos våra mycket måttligt mentalt utrustade maktfullkomliga politikerpajaser som i Internet tycks se ett hägrande hot mot de existerande systemen för desinformation, lögn, skryt, brösttonala bemäktiganden och besserwisserbanaliteter som dagligen används av dessa demokratidestruerande dårar, didaktofoba dumskallar och dillande dilettanter!

Dom har INTE kontroll över Internet. När jag röstade i valet, skit samma på vilket parti eftersom jag i alla fall blev blåst, så INTE FAN var det för att de jag valt skulle skaffa sig kontroll över Internet - DET kan ni ge er fan på!

Det där har dynghögarna hittat på själva - och det bara för att skaffa sig mera makt, mera pengar, mera, mera, mera, mera... Ja, och naturligtvis för att försvåra eller, som dom nog hoppas, omöjliggöra en utökad demokrati och ett fritt utbyte av åsikter och information.

"Krigets första offer är alltid sanningen!" Jag kommer inte ihåg vem som sa det först, men han/hon hade givetvis helt rätt.

Idag, och särskilt i det här fallet, handlar kriget om frihet - frihet för information, frihet i kommunikation, i debatt, i kritik och för tankar, åsikter samt insikter.

Sådana företeelser gillar inte de europapolitiker som, dumdrygt och iskallt kisande över bajsbruna nästippar, nu gör allt för att beskära dessa friheter. I Frankrike. I Sverige. I världen.

För min del kan hela EU-projektet dra åt helvete!

Sanningen är ju idag, liksom igår, om inte krigets, så i alla fall politikernas eviga offer, deras favoritdjur i blotandet på storbolagsaltaret och en flödande blödare i det eviga åderlåtandet av demokrati och folkrätt!

Stänga av folk från Internet? Ja, det tycker dom eländiga folkförrädarna!

Hmmm... Och det gäller nu, en gång för alla, just fildelare! Inte pedofiler. Inte fascistoida politiker. Inte de storljugande och fullkomligt samvetslösa psykopater som vanligtvis är företags-, fond-, parti-, regerings- och parlamentsrepresentanter!

Hur ska det gå? Jag vet inte. Men jag tror det går åt helvete!

Dom har arméer, poliskårer, jurister, hämningslösa hantlangare och underhuggare av alla de slag. De har dessutom hur mycket pengar som helst - en del av dom tidigare mina! Men dom har fel!

Jag har bara ett ordbehandlingsprogram. Men jag har rätt!

Dom kanske vinner. Men dom är i alla fall bara enfaldiga apor och dumma svin.

Det är sanningen det!

Hmmm... Attans också! Nu ljög en politiker igen. Den tvärdog! Ööööh... Ja, sanningen alltså.

Jaha, då är det väl jag som är svinet! Adjö då. Nöff!

Inga kommentarer: