Anpassad sökning

När tror du en politiker senast fattade vad han/hon hade fattat för beslut?

onsdag 3 juni 2009

Patetiska fascistsvin...



http://www.dn.se/nyheter/varlden/den-4-juni-finns-inte-i-kina-1.882765

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_2998375.svd

...gör sånt där, det är helt normalt för dom och inget konstigt med det.

Det som är egendomligt är att politikerna i Europa i allmänhet, och Sverige i synnerhet, fortsätter att stryka dom där "satans kreaturen" medhårs, skriva handelsavtal och hångla loss med dom där rynkiga gubb- och mördarjävlarna så snålvattnet rinner över i ymnighetsbägaren på alla som deltar.

För det handlar om pengar och inte om moral - som alltid när det gäller politiker.

Oh, vad dom är odemokratiska och hemska! Attans och fy sjutton!

Men Guuud vilken marknad!! Hurra, det bara rullar in stålar från Kina!

Vi får nog fan ta och skynda långsamt och inte ställa för stora krav för snabbt på kineserna! Annars kan dom bli elaka mot medborgarna! Bäst att ligga lågt och låta dom fixa det där själva, dom är ju på god väg mot sann demokrati redan! Jepp, vi avvaktar! Och under tiden får det tuffa på så kontona spricker! Vi måste tänka på företagens lönsamhet, ju!


Ja, såvitt jag kan förstå så är det så dom svenska politikerna tänker.

Hmmm... Skrev jag tänker? Vad fan är det med mig!? Det är klart att dom inte tänker, det kan dom ju inte.

Jag menar att det där sitter i ryggraden på dom. Va, skrev jag ryggraden!? Vad är det med mig!!??

Dom saknar ju ryggrad alldeles!

Ja, se nu slutar jag innan jag skriver om nåt annat som inte existerar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jävla råtta