Anpassad sökning

När tror du en politiker senast fattade vad han/hon hade fattat för beslut?

onsdag 17 juni 2009

Fler partier? Vah!!?? Det var det jävligaste...



Läs artikel i SvD...


...jag någonsin hört!

Mitt förslag är att vi ser till så att vi får betydligt färre partier och mina förstahandsval för de partier som omedelbart bör försvinna är Miljöpartiet, Vänsterpartiet, Socialdemokraterna, Centerpartiet, Folkpartiet, Moderaterna, Kristdemokraterna, Sverigedemokraterna, alla de små nassefraktionerna och dessutom - om jag får drista mig så väldigt oväldigt - till och med Kalle Anka-partiet.

Samma eskader av ekvivalenta impotenta pellejönspuckopasticher allesammans.

Oh Lord, won't you buy me a colour TV ...

Men Piratpartiet är ännu oprövat och förtjänar en chans...

Tänk om dom inte ljuger, vilket alla dom andra har gjort i 100 år?

Inga kommentarer: