Anpassad sökning

När tror du en politiker senast fattade vad han/hon hade fattat för beslut?

lördag 30 maj 2009

En gång slog jag mig på tummen...




http://www.dn.se/sthlm/kvinna-skot-sig-sjalv-i-laret-1.880417


http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2982369.svd

...med en hammare. Det gjorde himla ont. Det hela slutade lyckligt eftersom tummen så småningom slutade att värka och jag slapp livstids fängelse för det hemska mordförsök jag just begått, mot någon som åklagarmyndigheten kunde tänkas anse skulle ha kunnat tänkas vara ett föremål för ett dylikt skändligt dylikt!

Vet ni!

Det värsta jag vet är när poliser säger så här; (och det är ett citat!) "Hon försökte förmodligen skjuta någon av männen."

Gissa i vilken riktning DEN utredningen går?

Ett nytt citat: "Vapnet ligger kvar på gatan i väntan på teknisk utredning", säger Hans Wiksten.

Snyggt jobbat. Och snabbt.

Men den dumme fan säger ingenting om vad en eller två av de "förmodliga" männen "förmodligen" försökte göra med kvinnan som råkade skjuta sig i benet.

Nåja, jag "förmodar" att det reder ut sig!

Men ska hon fällas för mordförsök sedan hon skjutit sig i låret så vete fan vart juridiken är på väg.

Vad jag vet så är självmord inte olagligt längre.

Hmmm... Nu förstår jag! Kan det vara så att hon har fildelat? Då har hon ju inga rättigheter kvar längre! Inte i Sverige, inte.

Ja, har hon tankat ner några låtar av U2 och dessutom skjutit sig i benet - då återstår bara armageddon och livstid och apokalyps och purgatorium samt, det värsta av allt, ett långt samtal med en svensk polis och en session med den absoluta dumhetens hetaste definition - svenska tingsrättsnämndemän!

(Hmmm... Vart tror ni dom tog vägen, alla dom som bara "försvann" när dom lade ner mentalsjukhusen? Jo, dom gick in i de etablerade partierna och hamnade i tingsrätterna!)

(Om ni har lite tålamod ska jag senare berätta om nämndemannen XXX, en stendum kondomförsäljare som äääälskade att vara nämndeman, men då helst i långa rättegångar eftersom man då fick gratis landgångar, kanelbullar och andra typer av mackor regelbundet och givetvis gratis.)

Suck! Nu har jag ju redan berättat det. I Örebro var det. Det enfaldiga, lata svinet var folkpartist. Om juridik visste han intet. Om moral visste han än mindre. Men satan vad han kunde kränga kondomer, bröstmjölkspumpar, lipgloss, parfymerade perversiteter och juvelbesatta pisspottor.

Nåja, redan detta, att överhuvud taget tvingas samtala med en förljugen och kollegialt trofast misshandelsaccepterande, falskvittnande, bevisfabricerande massmenedande och ryggradslös kommissarie, är ju så pass tungt att cellen på Hall ter sig som himlen i jämförelse, rent medicinskt sett, och en apbur såsom parnassens perfekta ursprung.

Rent intellektuellt sett är ju t ex Täby polisstation, utanför Stockholm, ett perfekt exempel på detta.

Där härskade dumhet, feghet, lögn, ynkedom, menederi, grov misshandel, bevisfabrikation, bortseende från fakta, tillrättalägganden av fakta och all annan vidrig skit som svensk polis i alla tider ägnat sig åt, fullkomligt obehindrat och fullständigt obehärskat. Åtminstone när jag kom i kontakt med dom fascistiska svinen, dom förljugna grisarna, dom vidrigt krypande kollegiekrälande kommissarierna.

Ja, fy fan. Tro aldrig på en polis! Tro aldrig att du blir dömd av dina likar! Tro aldrig att du har några mänskliga rättigheter när du blir gripen av t ex kackerlackorna i Täby och dömd av de politiskt tillsatta och fala dumskallarna i tingsrätterna.

Hmmmm... Ja ja, det där var lite personligt, men jag tror det är likadant överallt - så se upp!

Ah, sköt sig i låret var det! Ja, det är ju rena rama mordet det. Jag förstår inte varför den där EPA-snuten inte slår till med "försök till polismord"?

Hon hade ju ett vapen. Sen kom det dit poliser. Jepp! Försök till polismord var det!

2 kommentarer:

Martin sa...

hahaha skön artikel. Humor men med viktiga punkter också.

Anonym sa...

Tycker det är jävligt bra att hon sköt sig själv i låret, det visar bara att man inte ska bära skutvapen och att våld inte löses med mer våld.

"Bombing for peace is like fucking for virginity"